Avkopplande

Sitter nu framför datan och är väldigt lugn och harmonisk. Allt känns mycket lättare nu när jobbet och lägenhet är klar. Snackade med Joel förut med som nog skulle va snäll och hjälpa till att fixa ny lägenhet så man får något eget på riktigt nångång under nästa år. Så det uppskattas rejält och känns riktigt bra. Härligt att ha sådana vänner samma som med Jonas som har lägenheten som jag kommer ha som mitt hem framöver. Enormt tacksamma till dessa personer.

Suttit i telefon ett tag med en ängel med. En vacker sådan även om hon själv inte tror på det. Precis samma som med Martina mår man bra när man är i deras närhet. Pusselbitarna faller på plats om man säger så även om det fattas ett par bitar i detta pusslet. Då menar jag inget negativt om personen i fråga. Nu tänkte jag gå bort till min moder och min lillasyster och hålla dem sällskap och ha lite trevligt. Allt känns så enormt lätt för tillfället och känns som man äntligen har styrkan att klara av alla motsättningar framigenom. Saknar att umgås med Jenny med. Något som jag kommer få kämpa med länge och som man kommer sakna enormt. Livet är orättvist ibland tyvärr.
//Slusk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0