Fixar lite

Håller just på att ta mig in i en normal dygnsrytm nu inför måndag. Somnade väl strax efter kl fyra inatt och hade ställt klockan på tio. Jag tyckte dock att jag förtjänade en timme till när alarmet ringde men uppe klockan elva är iallafall två timmar tidigare än jag gått upp den senaste månaden så det fixar sig nog. Blir att ställa klockan på tio tills imorn för att sedan gå upp klockan åtta på söndag.
Vet inte om jag beger mig in till Gbg idag eller om jag äker in imorgon. Tvätten måste torka helt och sedan skall man packa ner dem. Kommer bara ta med mig kläder och det viktigaste i början så datorn, mitt wii, möbler osv får vänta då lägenheten redan är möblerad. Skall ringa till Torsken sedan så vi kommer överens när vi skall ses men får ju som sagt kolla upp om jag åker in idag eller imorn innan jag ringer.
Var borta hos moder igår som gav mig ett par skor som hon köpt till min bror men som var för små för han. Som ni ser på bilden är dem ju urfräcka med massa dödskallar på haha. Men ni som känner slusk vet att jag absolut inte bryr mig om hur jag ser ut i huvudtaget så mina dödskalle skor följer med till gbg. Skall troligtvis pimpa till dem lite med vita eller rosa skosnören med.. Hett.
Lyssnar på massa 80tals musik nu. Min playlist består av 1000 låtar från 80talet som enligt mig är den absolut bästa musiken. Just nu spelas den underbara låten Kim Wilde - You Keep Me Hangin On som jag kommer dedikera till mig och min älskade slusk vän Cigge. Det är vår låt nu.

//Slusk - Mycket som händer nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0