Lite trött

Nu skall man strax lägga sig i sängen och se på Step Brothers med blandannat favoritskådisen Will Ferrell. En film man längtat efter ett tag men som nu äntligen skall ses. Imorgon blir det en ren och skär tvättdag då man skall fixa iordning inför helgen då man beger sig till gbg.
Var iväg en stund hos moder och tog det allmänt lugnt. Mycket skratt och roliga diskussioner blev det som vanligt men den lilla dryga lillasystern var trött idag så hon la sig tidigt. Längtar till söndag då man får träffa min lilla älskade slinkerslampa Martina igen. Kommer nog bli ett kramkalas om jag känner oss rätt och många skratt och psykningar..
Nej nu skall jag bege mig till sängen och njuta av mig själv så får ni njuta av denna underbara låt nu när jag lämnar er.

//Slusk - Trötter och oerhört charmig på ett vedervärdigt sätt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0