Pust

Håller på för fullt att fixa iordning hör hemma. Packningen är nästan klar bara lite smått som skall med. Det som är kvar igentligen är att städa mitt rum och kan säga att det är ytterst trevligt under min säng. Där finns allt från Cheese balls påsar till dammråttor som trivs ytterst i denna miljö och kunnat föröka sig. Om jag skall vara helt ärlig så har jag nog inte städat under min säng sedan de la nytt golv här och det var våren 2007 så det känns ju helt underbart hehe..

Som ni så tydligt ser så är det helt underbart där under, nästan lite sorgligt att behöva dammsuga och städa där. Borde bli ett minnesmonument från tiden som slusk befann sig i sängen ovan. Packat ut de mesta i klädväg ur garderoben men finns en hel del kläder kvar att plocka med sig som jag inte har plats till att ta med just nu.

Bilden till höger är bara en av 4 garderober där det finns kläder kvar. Har en garderob där det är massa skjortor, kavajer byxor osv som inte heller tas med nu då jag inte orkar plus att man inte använder det så mkt.

Sedan finns ju även en garderob fylld av jackor, skor och annat krimskrams som inte heller behövs ta med nu. Tar bara med mig två par skor och två stycken jackor denna gång vilket räcker gott och väl för denna slusk.

Det komiska är väl att farsan kommer garanterat redan imorn börja flytta ut allt från mitt rum så han kan ta över det och göra sig ännu mer bekväm än han redan är. Skall tydligen bli hans sovrum här inne och hans gamla rum skall väl bli kontor/gästrum om jag fattat allt rätt.

Nej nu skall väl jag ta tag i detta städandet under sängen och i resten av mitt rum så man är helt klar att åka till Gbg runt klockan 13:00. Så om man skall checka av en liten lista som är kvar att göra innan vi kan bege oss så är det:
*Städa rummet
*Duscha
*Packa ner hygienartiklar
*Sätta sig i bilen
*Handla mat för att fylla upp mitt kylskåp.

//Slusk - Äntligen på G

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0