Roligt

Min fader är alldeles stissig. Springer runt här och stressar upp sig, varför det vet jag dock inte.
-Vad skall du ha med dig? Handukar måste du ju ha,. Skall du ta med dig datorn.. Bla bla bla bla..

Lite roligt att han stressar upp sig så fast jag gång på gång konstaterat för han att jag bara skall ha med mig det viktigaste nu dvs kläder, hygienartiklar mm. Detta verkar dock inte hjälpa speciellt mkt men försöker lugna ner han så mkt det går..
Han flyttade ju inte ifrån sin kära moder förren han fyllde lilla 32 år så han kanske tycker det är för tidigt för en flytt för mig.

Alltid roligt att se att han bryr sig och ställer upp iallafall. Kör ju mig in till Gbg imorn så man slipper ta med väskor på buss så det uppskattas så klart.

//Slusk - Lugn och sansad

Kommentarer
Postat av: cigge

Undrar vem det kan vara? =)

2008-10-10 @ 21:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0