Skönt

Fick idag brev hem från SKF och fick turen att börja jobba redan på måndag. Skall ta med mig information om min bank, bankkonto, clearingsnr, pass osv och träffa chefen och göra den formella anställningen kl 08:30 på måndag. Känns riktigt skönt måste jag saga. Skall sedan på en liten rundvandring och få arbetskläder, skor mm.

Så nu börjar äntligen äventyret. Håller på att tvättar för fullt och kommer nog troligtivs åka in till gbg på lördag så man får lite extra tid att fixa här i Mollösund med alla kläder, papper osv. Så nu kommer man äntligen hem till Gbg som det känns och lämnar metropolen Mollösund. Nu skall jag iväg och fixa med alla papper så man är förberedd inför måndag.

//Slusk - På g

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0