Äntligen

Äntligen så börjar det verkligen ljusna för mig. Dem ringde från SKF alldeles nyss och jag fick jobbet och börjar antagligen redan på måndag. Känner mig så jävla positiv till allt just nu och känns som man kommer få det jävligt bra framöver.
Ringde Torsken som har lägenheten som skall bli min bostad framöver och han var på väg hem från Tunisien. Kommer träffas framåt veckan och få tillgång till lägenheten och flytta in i helgen.. Helt jävla underbart är vad det är.

Har även äntligen fått tag i min älskling Martina med som man inte hört av på över 1 månad nu. Mycket jobb och fel med telefon nummer har gjort att vi tappade kontakten något. Men nu har även det löst sig så nu känns det som att nästan allt i mitt liv börjar falla på plats. Ser framemot att träffa henne över en fika i helgen och diskutera allt som hänt under tiden vi inte träffats. Var länge sedan jag hade ett såhär stort leende på mina sluskläppar så man kan verkligen inte klag apå nått just nu. Sitter och lyssnar på Kaoma med låten Lambada för tillfället.. Så positiv känner jag mig.

//Slusk - Befriad och Släppt

Kommentarer
Postat av: Josef

underbart låtval!! Kul med jobb

2008-10-08 @ 13:59:24
URL: http://tainted.webbogg.se/dirtlove

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0