Lugn kväll

Blev en väldigt lugn kväll idag. Varit borta hos min moder och ätit lite gott och sett lite tv. Min lillasyster är så underbart rolig för att bara vara 6 år.
Hon hade fått lite glass av min moder och kom in tillvardagsrummet med den. Satte sig i mitt knä och tog en liten sked med glass i munnen och smakade snabbt. Sedan kollar hon på moder och säger.
-Ja mamma nu får du ta resten som du sa att du skulle om inte jag orkade.
Började skratta som tusan då ger mamma henne glass som hon vet att Shanelle inte tycker om så hon själv får äta upp den.. Väldigt komiskt och Shanelle så det på ett otroligt komiskt och vuxet sätt som bara gjorde det ännu roligare.

Efter Shanelle lagt sig satt jag, Prins Stefan och moder kvar och kollade på lite singing bee och störde oss på en liten dvärg som hade käkat växthormoner som var med.. Usch en sådan äckligt spexig liten sak som man bara ville kötta till så hon sansade sig. Sedan blev det väl mest lite roligt snack medans vi tog några glas gott vitt vin. I helhet en väldigt trevlig kväll. Så nu skall jag snart bege mig till sängen och försöka sova lite då man skall städa, packa och fixa imorn bitti då vi åker in mot Gbg runt kl 13:00.

//Slusk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0