Trött

Nu är jag hemma igen från gbg. Sov knappt nått ikväll för Cigge väckte mig igenom att skicka sms kl 01:45.. Alltid trevligt men han skall allt få igen.. Var ju som sagt på intervju idag och det känns som det gick bra men man vet aldrig. Var en väldigt skum intervju måste jag säga men måste hålla tummarna.
Var även iväg en sväng till Bergsjön där jag träffade Jenny som var snäll nog att släppa in mig när alla andra vänner svek. Väl där så blev jag slagen gul och blå och blev anklagad för att vara tjuvtittare.. Allmänt trevligt.. Men som alltid så trivs man i hennes sällskap så var lite tråkigt att åka därifrån vilket gör mitt beslut ännu jobbigare än det var innan.. Är som sagt helt ställd i vad man skall göra.

Jag lyssnar på ett av mina favoritband i skrivandets stund. Ett band som alltid piggar upp mig vilket jag behöver just nu med tanke på hur trött jag är samtidigt som jag är väldigt konfundersam över vad jag skall göra.. En sak är jag iallafall säker på men det tar jag inte upp här. Men nu skall ni iallafall få lite smakprov på Disturb som jag avnjuter för tillfället.

Just stop är väl en av de första jag fastna för. Grym partylåt enligt mig men kanske inte många som håller med. Tråkigt nog lite dålig inspelning på klippet vilket inte gör låten rättvisa.

Deify är väl en av låtarna med de djupare budskapen. Visar missnöjet med blandannat Bush och annat tragiskt i världen. Även denna är enligt mig en riktigt partylåt. Trevlig text.

Inside the fire är nog den sorligaste texten. Som han säger i början av klippet så handlar det om självmord något han själv tyvärr fått uppleva i sin närhet. Låten är väldigt stark och märkt att den fungerar bra på fest även om folket inte ens fattar vad de sjunger om..

//Slusk

Kommentarer
Postat av: Biffen

Lyssnade på dom när jag sprang dom och Arc Enemy, The prodigy och mycket mera. Konstigt nog Arvingarn?? Hur hamnade dom i min Mp3?? Varför berättar jag detta??

2008-10-07 @ 18:38:42
URL: http://tainted.webbogg.se/dirtlove

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0