Kyrkmöte kl 05, En ilsken Kenny Bräck och Kasta Nötter

Efter har legat i dvala sedan i lördags har man äntligen vaknat till. Vilken ytterst komisk kväll det blev dock!
Kvällen börja med att jag, Björd, Bobby, Slinkerslampan, Oskar, Mona, Steven, Inge, Mats mm satt och njöt av Sverige-Spanien fram tills den 92:a minuten då en talanglös Petter Hansson snubblar och en spanjor med för mkt hårvårdsprodukter gör 1-2.
Det är nu dock kvällen börjar.
Biffen joinar upp och det är dags att dränka sina sorger i diverse alkoholhaltiga drycker. Alex joinar upp efter ett tag vilket blir pricken över iet.

Vi står och drygar med en ilsken Kenny Bräck i baren som tillslut blir för stressad och skall porta oss. Jag menar bara för Alex frågar vad allt kostar eller att han kastar nötter på han samtidigt som jag skall byta musik på stereon, det måste man väl ändå ta??
Efter detta så har vi allt för många minnesluckor. Vi har tydligen blitt bjudna på lemondrops och kamikaze av en herre som beställde in 50 shots av varje.. När vi på ett obegripligt sätt blir utslängda av Kenny så slänger vi oss i Pelle Långs bil och får han att köra oss hem till mig för att hämta öl som vi sedan skall konsumera i Sjöboden. Sagt och gjort och vi är nere i sjöboden där en utslagen biffen ligger på gatan och stirrar rakt upp i natthimlen mumlandes:

-Jag tror jag ligger här ett tag till.......

Efter att ha kommit på att ciggen är slut så skall jag och Alex hämta mer varav vi går iväg. Vart som händer efter detta har vi ingen aning om. Vår chef berätta att han hade sett oss kl 05 utanför kyrkan där vi diskuterade vilt om något som verkade engagera oss rejält. Vid frågan om vi fick åka med dem upp med bilen så fick vi som svar:
-Nej ni är för fulla...
Vaddå för fulla?? För full för att åka med i en bil? Det är ju inte så att bilen välter bara för det sitter fulla sluskar i den.

Sedan är det svart igen tills jag vaknar upp illamående, torr i halsen med huvudvärk men ytterst lycklig efter ännu ett briljant sätt att spendera sin lördag på.

Kyrkmöte kl 05 även nästa helg. Välkomna..
//Slusk

Kommentarer
Postat av: martina

hahahahaa kyrkmöte! var det möjligtvis Tord som bjöd er på Kamikaze? Hälsa Kenny Bräck

2008-06-17 @ 22:54:45
URL: http://martinaszamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0