Mitt rum är besudlat

Vaknade till nyss igen av att telefonen ringde. Sara hade tydligen haft med sig Fjedjics syster Martinas plånbok hem till mig igår av nån anledning. Troligtvis för Martina var för full för att ha den samtidigt som hon satt i baren och strula upp nån stackars grävare. Så jag fick gå ner till wärdshuset och lämna av den. Men det roliga var när jag skulle ta på mig kläderna så kollade jag ner på golvet och blev stel av skräck. Där hade Sara besudlat mitt rum igenom att lämna kvar sin BH som hon tydligen hade tagit av sig igår.. Jag kände mig våldtagen och oerhört besudlad.

Så jag fick lägga ner bhn i en påse och ta med den ner och skälla på sara för hon snuskade sig i mitt rum. Minna var även där nere lika nyfiken som vanligt och första frågan jag fick var om jag och Sara hade strulat.. Tydligen måste det hända nånting för att man sover i samma dubbelsäng. Lite roligt med nyfikna människor för hon hade tydligen frågat sara med. Det komiska var ju att vi bara hade legat och snackat om allt möjligt och att det verkligen inte hänt nått. Kul att folk är så nyfikna dock.

//Slusk - Icke besudlad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0