Öde


Sedan igår kväll har internet legat nere fram tills nu här hemma. Man märker då hur otroligt lite det finns att göra i metropolen Mollösund. La mig i sängen igår vid 20 tiden efter internet låg nere och somnade till direkt i min underbara säng. Det som var otroligt skönt är samtalet jag fick från min nära vän Mini igår som berätta att min arbetsintervju på SKF hade gått bra och att jag inom kort kommer gå å intervju med de som troligtvis blir mina nya chefer. Det känns otroligt skönt och jag kunde koppla av lite iallafall.

Idag vet jag dock inte vad som händer. Jag skall iallafall göra mig lite mat inom kort sedan får jag väl ringa runt bland vänner för behöver verkligen några öl nu känns det som. Törsten är enorm och viljan att bli aprak är stor.
Oavsett vad så tar jag säkert nån öl på Wärdshuset om inget annat händer. Har jag tur så är min vapendragare Roy där ikväll igen och då har man aldrig tråkigt.

//Slusk - Törstig och besudlad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0