Alltför ouppdaterad blogg - Sluskandet konsumerar all vår tid!

Inte uppdaterat på länge. Sorgen efter Alex svek har varit stor och svår att hantera i nyktert tillstånd vilket lett till många kvällar med fernet, lynchberger lemonade, öl och mintuu.
Men det har dock varit en trevlig upplevelse där bartömning och kränkande av personers självförtroende har varit en stor del av vår vardag.

Senast i helgen var jag i Uddevalla och träffa min bekant Sami och hans dama Lisa. Som vanligt var det oerhört besudlande trevligt med mkt folk och fylla.


Sami festade till i vanlig utstyrsel där han med för stort självförtroende tar sig an allsång med inslag av nått som ser ut att vara försök till dans. Underbart vad Captain Morgan kan göra med ens självförtroende. Kan nog tillochmed få Blaan att tro sig vara en stor charmör.


Mkt folk i lägenheten denna kväll var det väl 30-40 personer minst som hade beslutat att ge Lisa nått att städa upp dagen efter då jag och Sami som vanligt ligger i dvala innan vi inser att systemet stänger om 30 minuter och törsten och suget gör oss till Rocketman då vi aldrig ser problem bara lösningar.

Senare på kvällen skulle jag och Lisa ta på oss ansvaret att köpa pizza vilket sluta med en rolig utskällning på pizzafjollan som inte visste var Lisas mexicana bestod av. Jag tog som vanligt det säkra före det osäkra och slog till med 2st! Kebabpizzor.
2 timmar senare låg man i däck men inte utan att tagit denna fina bild på lisa som krönte en oerhört trevlig kväll..

Dra åt helvete småfittor!!
/Slusk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0