Det blir bara värre..

Min hals är helt förstörd nu och har även åkt på förkylning på allt vilket har ledit till att jag inte sovet en ända blund idag utan fått tillbringa natten med att försöka se på film mellan hostattackerna..
Fy fan vad talanglöst sne jag blir om jag inte är bra tills intervjun.. Jag är så jävla seg att jag inte ens orkar leka med mina nya spel till wii..Då är det illa när det gäller mig kan jag säga..
Och ge fan i massa krya på dig hälsningar för det är så jävla ytligt då man vet att ni inte bryr er ändå.. Fuck off jävla småfittor.

//Slusk

Kommentarer
Postat av: JL Andersson

Vilken jävla bild! Ta av dig trosorna nu.. puss hej!

2008-09-22 @ 17:39:07
URL: http://tainted.webblogg.se/dirtlove

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0