En slusk i kärlekens tecken..

Jag är så fruktansvärt nykär i en av mina gamla flammor. Hon är en riktigt "cat in the bed" som kan uppfylla varje mans dröm.. Hon river och ryter men är på samma gång mjuk vilket är en perfekt kombination för mig. Nala får mitt hjärta att slå fortare och fortare för varje gång jag ser henne.. Säger bara GRRRRR!!

Se bara på denna bilden, blicken i hennes ögon säger allt. Åtrå och trohet samtidigt som bakom den mysiga och mjuka fasaden finns en riktigt galning som kan leva ut dina sexuella fantasier.


Så underbart vacker och kan dessutom sjunga som en gudinna sänt från ovan. Allt en man kan önska sig.. Så jag säger bara BACK THE FUCK UP!! SHE'S MINE!!!
Här följer ett litet klipp på denna gudomliga sötnos:
//Slusk




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0