Gammalt groll och humor

Fick just reda på av min brossa att ett spel jag lirade länge länge har nu funnits i 7år. Spelet heter Managerzone och du hittar det under denna addres: http://www.managerzone.se.

Detta är ett online spel där du har hand om ett fotballslag eller/och ett hockeylag och försöker få det att avancera i seriesystemet och olika cuper som innehar bedrövliga priser. Det i min mening som var roligast på detta spel under en lång tid var dock forumet där man blev något av en kändis för mitt sluskande. Tror jag hade rekord i mest avstängingar från forumet och satte ett långt rekord som innebar 30 års avstänging från forumet. Hade jag fortfarande lirat detta spel så hade jag inte kunnat få tillgång till forumet fören 2007-01-01.. Respekt.
Jag vet inte hur många tusentals kronor man slängde bort på detta spel under dem 6,5 års tid jag lirade då jag hann både komma till allsvenskan där jag kom 2:a. Var även assisterande landslagstränare och vann cup under den tiden innan jag blev avstängd helt från spelet haha. De tyckte väl inte att Managerzone behöver en ärlig person som säger sin mening på detta spel.
Något av de roligaste är dock att min bror började lira detta spel efter jag blitt avstängd mest för att jävlas med mig då han insåg hur enormt förbannad jag var över min avstängning. Så utan att tveka så frågade jag tillslut en jag lärt känna lite halvt över åren på Managerzone om min bror kunde få bli landslagstränare efter mig så att jag fick jävlas tillbaka. Visst blev det ett jävla liv och suttit och skrattat när alla enögda människor på detta spel anklagat min bror för att vara mig. Att jag gjorde sånt stort intryck på alla dessa människor att de inte kan släppa mig än.

Men tiden på Managerzone kunde även vara rolig som när jag och polarna sände MZ-Radio för användare på MZ. Fylla, kränkningar och musik var vårt motto och detta blev ett väldigt lyckat koncept där vi hade många lyssnare som uppskattade och skrattade med oss. Det är faktiskt något som man saknar lite men annars känns det väldigt skönt att vara avstängd från detta spel. Nu lägger man ju inte ner 3-4 timmar som jag gjorde minst varje dag för att tillslut bli bland de bästa på spelet. Jag lovar att snacket om "Mustafaif" som jag hette på detta spel kommer pågå ett tag till framöver.. Man är ju en såkallad Legend som nån så vackert sa det en gång.

Undrar hur mitt klassiska lag vid namn Dynamo Mollösund hade stått sig i dagens Managerzone: http://mzplayer.se/?id=0926142479.(Spelarna kan som mest få 10 bollar på ett attribut)
Avslutningsvis så får man ju säga att Managerzone saknar mig mer än vad jag saknar att slänga bort pengar och tid på det.

//Slusk - Saknad Storhet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0