Grattis till lilla ängeln även kallad Badonkadonken!

Idag den 13 september fyller lilla Jenny hela 24år men ser fortfarande ut som 18 år enligt många säkra källor.
Dagen i ära kommer hon garanterat att tillbringa som vanligt med att äta och då är det inte små mängder vi snackar om.. Denna lilla ängel kan verkligen ta för sig när det gäller mat.. Blir mörkrädd ibland när man tänker på det.. Titta bara nedan,.


Kan faktiskt tänka mig att på önskelistan står saker som fritös, ångkokare, wokpanna eller 1års grattis pizza på närmaste pizzeria. Det är dock en av charmen med denna unga kvinna. Mat är vägen till hennes hjärta enligt henne själv och det älskar jag. Hellre det än personer som jag hatar.. Ja dem som skall äta en sallad för det är "nyttigt" och de bantar trots sina 55kg.. Usch vad tjocka dem är och klart de skall banta.. Så det är en positiv sak med detta födelsedagsbarn. Hon äter även så mkt så hon kan bli bakfull och då menar jag inte på ett tragiskt "rumpskämt" sätt utan att hon verkligen blir bakfull som vi andra hedliga människor och detta kan ni se på bilden nedan där hon ännu en gång ätit för mkt för hennes lilla kropp att klara av.

Jenny är även kristen och detta tar upp en stor del av hennes liv. Ett val som jag verkligen beundrar och tycker är starkt för det är inte många som har sådan stark tro numera. Men jag måste ändå säga att jag tror att Gud har det rätt jobbigt med lilla badonkadonken. Tänk om hon ber borsbön varje gång hon äter och tackar gud för maten. Herrejösses då tror jag inte det är nån som konverserar så mkt med gud som hon gör. Kan tänka mig att en genomsnittsdag så äter hon garanterat ca 10-15 gånger och då snackar vi inga småportioner. Så Gud måste ha händerna fulla med denna unga kvinnas tacksamhet för maten som hon stoppar i sig varje dag.

Det jag vill säga är iallfall grattis på 24års dagen och hoppas det blir en dag fylld med mat och mat. Nu är det bäst jag stänger av min mobil för läser hon detta kommer jag ligga riktigt risigt till så det är väl bäst jag tackar för mig för nu är det kört....
//Slusk


Kommentarer
Postat av: Tox

he he härligt o tracka ner dem andra stackarna, men vi väntar fortfarande att du ska dyka upp på träningarna!! (Givetvis är dem sk "stackarna" i bättre form än oss! Lets p a r t y... Träna!!

2008-09-13 @ 03:37:55
Postat av: Miss birthday

hahahahaah!!! LÄGG AV!! JAG SKA (GROV cencur) DEJJJJ!!!! ggrrrrrrrrrr u just wait.... "hon äter 10-15 port. om dan.." hahahhaa jag låter ju som värsta tjockisen.. nää du mister slusk, dina dagar är räknade.. så ta vara på dagen för imorron ligger du i graven. :)

men men...tur att jag är en av de få som känner till "nallebjörnen" i dej ;)synd att du inte kunde vara med å fira idag.. puss å kram!

2008-09-13 @ 12:42:41
Postat av: Cigge

Hon är ganska söt den flickan..

2008-09-14 @ 02:21:04
URL: http://tainted.webblogg.se/dirtlove

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0