Hängig idag

Väldigt seg idag som sagt och spenderar hela min dag igenom att lyssna på ett av mina favoritband Saybia. Musik som berör på ett väldigt djupt plan och gör denna Slusken väldigt harmonisk. Från deras första singel och album har jag lyssnat på deras album och kan inte annat än att rekommendera dem starkt. Här kommer 3 av deras låtar som spelas väldigt flitigt här hemma i min allt för dystra vardag.

Låten "Angel" är från deras senaste album och är den som spelas i skrivandets stund. Väldigt lugnande låt som får en att varva ner.

I surrender var den låten som gjorde att jag först började lyssna på Saybia. En låt som vid den tidpunkten passade in hur jag kände mig och som fortfarande kan förgylla ens vardag.. En modern klassiker som kommer hålla länge..

The second you sleep även den en otroligt trevlig låt värd att lyssna på i timmar. Saybia är ett komplett band som blandar harmoniska låter med lite mer rockigt sound även om de tre låtarna jag valde att visa nu är av det lugnare slaget. Rekommenderar er starkt att ladda ner alla deras tre släppta album som heter: The Second You Sleep, These Are The Days och Eyes On The Highway.

//Slusk - Seg men soft

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0