Härligt och underbart

Idag är en av årets viktigaste dagar. Det är dagen då Liverpool och Manchester United möts. Låter inte så viktigt för många kanske men för mig och polarna är det fråga om prestige, sluskande och kränkande. Jag som håller på United får ett rent helvete från polarna som är Liverpool anhängare om United förlorar, samtidigt får dem ett miserabelt liv om United lyckas vinna då jag är inte rädd att ta ton och trycka ner på deras lag.

När vi ser fotboll som betyder enormt mkt för oss så stannar snackaet inte bara på plan. Vi kan sitta och käfta i timmar om vem som är snyggast av Christiano Ronaldo och Fernando Torres eller vem som är fulast av Macherano och Rooney. Där är vi dock överens om att det är Wayne"Shrek"Rooney... Men diskussionen finns där på alla plan.

Vem är det som igentligen är snyggast. Mitt val är självklart och det borde erat vara med. Bara talanglösa människor som Joel Pallvik tycker torres.
Nu hoppas jag på en säker vinst för United idag så man kan ringa till Sthml och trycka ner den alltför hett temporerade mannen och smeta in förlusten i hans ansikte.. Eller som Joel kallar det en Genetisk fullträff..
Nu är det iallafall mindre än 2 timmar kvar och ett glas vin har redan druckits för att dämpa nervositeten.. Tacka vet jag att fotboll finns så alla unga, arga människor får ut sin ilska på nått sätt.
Beredd dig Joel... Jag ringer senare...
//Slusk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0