Helgens sluskiga bravader

Inte skrivit så mkt denna helg då man har haft fullt upp med att dricka sig medvetslös på olika tillställningar. Planen i fredags var väl från början att ta det lugnt vilket jag lyckades med fram tills att jag kände suget i strupen.
Sagt och gjort så gick jag ner till krogen strax efter kl 23 där det var lite goa människor som Roy som berätta om sina drömmer för mig. Sedan dök även Pelle Lång upp som jag, Sofia och kökslynan tog några öl med. Kökslynan drack dock kaffe istället för öl då hon skulle sova... Låter ju vettigt..
Sagt och gjort vi drack öl och diverse spritsorter innan vi tog oss hem till personalhuset där vi avnjöt fernet och öl med lite tilltugg i form av kanelgifflar och chokladkakor.. Perfekt dryck och snacks till poker som vi lirade tills klockan blev 07 och man trött fick gå hem och lägga sig i sin underbara säng..

Sedan när man väl "kvicknade" till på lördag så skulle man göra sig iordning inför systers 30års fest som hägrade på Tjörn. Var väldigt seg måste jag säga men lyckades ändå få lite kraft att ta mig dit. Jag, Falken och Lina fick skjuts av far och när vi väl kom fram förstod alla att nu kommer festens mittpunkt och det stämde ju såklart. Slusk tog upp all uppmärksamheten. Allt från tjejers beundrande blickar till killarnas ilska avundsjuka. Men det var väldigt städat ändå och ganska roligt. Jag, Falken, Mattias och Linus höll som vanligt fanan högt och var vakna längst och slängde i oss massa tårta på natten.. Härligt..

Var väl runt 40 personer som kom på festen och man kände dem flesta så det var väldigt trevlig stämning utan massa tjafs. Var väl bara bråk om vem som skulle spela musiken som vanligt och det blev ju såklart jag som tillslut fick göra det pågrund av min överlägsna känsla för musikval.

Som ni ser på bilderna så var det även mkt kärlek i luften där jag och Falken som vanligt hittade varandra i det dunkla men ack så romantiska mörkret.. Härligt..
//Slusk - Talanglös


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0