I väntan på att skapa familj.. Hahaha troligt!!

Hittade tack vare min goda vän Karin en lite småkul sida där man kan lägga in bilder på sig själv och mizxa med andra personer, kändisar mm så får man fram hur ens barn skulle se ut. Rätt roande tidsfördriv måste jag säga så här kommer några bilder jag fick fram igenom att lägga upp lite bilder... Njut av mina enormt vackra gener som jag kommer föra vidare nångång i detta liv om jag nu har rejäl otur..



GLENN



Så här skulle mitt och Karins barn se ut.  Lite skev i ansiktet måste jag såga något som troligtvis kommer från mammas sida. Som tur är så är jag och Karin mkt bra vänner och vi kommer nog aldrig utsätta världen för denna skapelse.. Tacka oss...











GLENN-IDA


Om jag och min älskade sluska till vän Martina skulle inviga oss i en fylleskandal ute dess lika och avla fram ett barn så hade detta tydligen varit resultatet. Måste säga att resultatet inte är så himla dumt men som vi alla vet så kommer de aldrig hända hur mkt än Martina vill ha den i sig...








GLENN-HUGO

Om jag och Pepsodent skulle skaffa en familj och gå emot naturens lagar så hade vi fått detta enormt fula barn. Man kan redan se alkoholskaderna detta barn garanterat kommer innehava från födseln och resten av sitt liv.. För engångskull är Slusk-Pepso en kombination som inte går ihop... FAN!!












Avslutningsvis kommer dem tvillingarna Glenn-Åsa och Håkan Mild. Håkan Mild som valde samma väg som sin far och är numera en stolt ateist medans Glenn-Åsa har blitt lurad till att gå den  kristna vägen av sin kristna fanatiker till mor Jenny.. Även här slår mina manliga sluskgener ut allt annat motstånd och resultatet blir faktiskt ganska bra. Som tur är kommer dessa barn heller aldrig till världen då jag aldrig skulle utsätta något barn för en sådan hungrig mor..

//Slusk - En Far I Hemlighet

Kommentarer
Postat av: ljusets son

kul sida

2008-09-21 @ 22:19:20
URL: http://tainted.webblogg.se/dirtlove
Postat av: Karin

Haha va fan

2008-09-22 @ 08:13:46
URL: http://kawreen.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0