Komiskt, enkelt och skrattretande

Detta postades för nån timme sedan på en herr Cigges blogg..


Det har sagts att jag skulle en svikare, backstabber en riktig judas. Av vilken orsak? Jo att jag för en vecka sedan gick på en gudstjänst..
Mmm Det är verkligen farliga grejer det. "att inte jag såg det själv" suck*
Skulle tro att den senaste tidens klagosång och påhopp beror på avund.
Antagligen är ärkeslusken själv intressarad av andlig vägledning. Det finns en längtan  nere i sluskhjärtat.
Eller så gillar han bara att fucka med Josef, vet inte riktigt. 


          
Detta                                                                   Eller                                                                                     Detta


Vad är det som säger att jag inte kan vara en lagspelare. Måste jag välja? Bägge är ju så himmla bra. Bägge har givigt mig så mycket. Nu blir jag lite upprörd här.
Puss på dig slusk!


Det humoristiska i detta inlägg är ju att det är rejält skrattretande att Cigge lägger fram det som om att jag skulle tycka att det var idiotiskt av han att gå i kyrkan för då är han dum i huvet. Det som är sanningen dock som Cigge självklart lämnar utanför sitt inlägg är VARFÖR han gick till kyrkan och därav anledningen till att jag driver med han.
Jo det är så att Cigge gick till kyrkan enbart för att en tjej skull.. Inte för nån andlig vägledning, inte för att han är kristen.. Nej för att han är en TOFFEL!.
Hade han sett nånting mer igenom att gå i kyrkan förutom att toffla så hade jag självklart inte sagt nått men nu blir det mest komiskt och skrattretande.
Sedan att han drar upp att jag skulle vara avundsjuk är ju ännu bättre.. Jo jag är avundsjuk för jag vill inte heller ha nån fri vilja utan göra allt som tjejer säger till mig för att jag är så himla superduper kanske dem tycker då...*gulligull*
Andlig vägledning får du igenom att acceptera dig själv och vara stark nog att gå din egna väg och inte tralla efter på stigen pga av vad nån annan tycker eller tror på.. Tänk på det...


Sedan måste jag ju säga att valet som han sägs stå inför är ju såååå svårt.. Ja skall jag ut och festa med mina vänner och träffa nya människor eller skall jag sitta och leva mitt liv efter en figur som är lika påhittad som Musse Pigg..
Slusken finns iallafall.. Nån som kan bevisa att Gud finns??

//Slusk

Kommentarer
Postat av: Anonym

bevisa att han inte finns...

2008-09-15 @ 01:06:30
Postat av: J to the L

hahaha e du uttråkad mr. "slusk"?? palla läsa alla dina inlägg..men bilderna e fina :P

puss

2008-09-15 @ 01:10:09
Postat av: Slusk

Bevisa att han finns. Finns inga fakta förutom en harry potter kopia kallad bibeln som skriver om "Gud"

2008-09-15 @ 01:18:28
URL: http://s
Postat av: Anonym

is that ur best shot??

2008-09-15 @ 01:34:03
Postat av: Slusk

Bättre med ett dåligt argument än inga argument alls

2008-09-15 @ 01:41:41
Postat av: Cigge

suck*

2008-09-15 @ 15:16:32
URL: http://tainted.webblogg.se/dirtlove

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0