Raka sig är överskattat..

Nu skall man på arbetsintervju på Torsdag och åker in till Gbg redan imorrn. Sjuk och tänkte ändå ta mig tid till att raka mitt lilla skägg som jag sparat lite lätt under nån veckas tid..
Alltid när jag rakar mig så ser jag alltid lite yngre ut vilket kanske inte är så positivt när man skall söka jobb.. Men hellre se ung ut än att se ut som en liten skäggig talanglös slusk som jag ändå är..
Skönt att min hosta har släppt nu är det bara näsan och huvudvärken som irriterar mig mer än en fjortis vars ändå nöje i världen är att slicka min snabel..







Här ser vi innan jag raka mig. Lägg märke till den tomma och glansiga blicken som man skaffat sig av sin sjukdom och brist på sömn.. Oerhört attraktivt måste jag ändå påstå.... Eller icke...








Ser som sagt lite yngre ut på denna vild men är lite mer trött när den rakade bilden togs.. Blicken är ännu mer tom och glansiga denna gång... Usch och tvi.. Hoppas man inte ser ut såhär när man skall på jobbintervjun för jag hade då fan aldrig anställt mig...


//SLUSK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0