Sega sluskar skakar succesivt snoppen

Idag är det en väldigt slapp dag känner jag. Mycket av dagen kommer nog tillbringas framför spegeln för att uppskatta all min allsmäktiga glans. Finns säkert tid för andra trevliga aktiviteter i form av rökning, se film och spela skinnflöjt.
Den sistnämnda aktiviteten är väldigt underhållande måste jag säga då det är nästan som med Kinderägg.
Det är spännande, något att leka med och dessutom så är det aldrig fel med en liten chokladbit efter att jobbet är över i en euforisk känsla. Nästan som man får gå ner och köpa ett par chokladkakor så man har lite reserver ifall man har det riktigt slappt idag... Jag satsar på att skjuta skarpt!!

//Slusk - Satan skjuter skarpt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0