Tänk om man kunde få sova..

Ännu en sömnlös natt är över och förutom hostan som dock börjat släppa så är jag mer förkyld än nånsin och huvudvärk kommer tillkomma troligtvis för man inte sovit på nästan 2 dygn nu.
Idag har det dock faktiskt inte varit så farligt att vara uppe då den ända serie som jag följer starta sin 3:e säsong inatt med 3 avsnitt i följd så det har vart rätt skönt ändå..
Serien är Heroes som jag ser på mest för att serien nog har tv historiens värsta slusk/badboy i form av Sylar. Killen som tar precis vad han vill ha och gör det utan någon som helst respekt för någon.. Härligt=)



En badboy värd att hyllas. Var faktiskt nästan den ända anledningen till att jag fastna just för denna serie då jag aldrig brukar följa nån serie då jag tycker att det är ett onödigt tidsfördriv.. Då kan man lika gärna gå på gym och äta nyttig mat.. Lika onödigt båda två.. Men Sylar är en sådan intressant karaktär så det är faktiskt värt att offra 45 minuter i veckan till att följa denna serie som troligtivs aldrig kommer ta slut...



Mitt intresse ökade ännu mer under säsong två då den "goda" karaktären Peter började bli sluskig och kaxig även han något som verkligen kommer fram under säsong 3 vad jag sett hittils.
Kaxig, dryg, oövervinnerlig- En riktig SLUSK!!










//Slusk - Snart 48 timmar utan sömn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0